אימוני פילאטיס מכשירים

POWER PILATES

פילאטיס מכשירים הוא ספורט המשלב בין חיזוק שרירי ליבה, השרירים הפנימיים ביותר, לבין נשימות עמוקות שיש להן תפקיד חשוב ביכולתו של השריר לבצע את המשימה המוטלת עליו ולעמוד בעומס. בשיטת

POWER PILATES ישנה התקדמות של עוד כמה צעדים קדימה בעומס בפניו צריכים השרירים לעמוד באמצעות תרגילים מאתגרים יותר, קצב מעט מהיר יותר וגם באמצעות שימוש בהתנגדות, הן של משקל הגוף עצמו והן של עזרים כמו משקולות, גומיות, רצועות ועוד.

שיטה זו נמצאת באמצע הדרך בין פילאטיס מכשירים קלאסי לבין אימוני כוח דינמיים ואינטנסיביים יותר. כך התוצאות הן מהירות מאימוני הפילאטיס המוכרים שדרגת העצימות בהם היא נמוכה יותר. עם זאת אנו מקפידים שכל מתאמן או מתאמנת, גם נשים בהיריון, יכנסו לאימונים בהדרגה. המדריכים המוסמכים ובעלי הניסיון יכולים תמיד לתת אופציה קלה יותר במידת הצורך אך גם ידרבנו לכיוון הגרסה המאתגרת יותר של התרגיל אם אפשר.

POWER PILATES כולל בתוכו עבודה על קבוצות שרירים שונות, החל משרירי הליבה ושרירי הבטן הפנימיים שהעבודה עליהם מאפיינת את הפילאטיס בכלל, דרך עבודה על שרירי הירכיים, החזה, הידיים והאגן. השיעורים בנויים כרצף של התקדמות הדרגתית משיעור לשיעור, והעלאת רמת העומס, תוך הקפדה על עניין וגיוון של התרגילים.

אנו בסטודיו M.Y.Pilates, מקפידים על עבודה משמעותית הכוללת יחס אישי לכל מתאמן או מתאמנת. אנו מעוניינים שכל אחד או אחת ירגישו בנוח, כך שכל השיעורים מועברים הן בשיעורים מעורבים והן בשיעורים שהם לנשים בלבד. אנו פונים לכל המגזרים ומקבלים בברכה את כולם. אל כל שיעורי הסטודיו ניתן להצטרף דרך אפליקציות המקנות מחירים מוזלים, כולל אפליקציית קופת חולים מכבי עמה יש לנו הסכם.

מחכים לראות אתכם ואתכן בכל שיעורי הסטודיו, כולל פילאטיס מכשירים בשיטת POWER PILATES. בכל שאלה צרו איתנו קשר.

אימוני פילאטיס מכשירים

אימוני פילאטיס מכשירים לנשים ולגברים

פילאטיס היא שיטת אימון המתאימה לקהל יעד רחב, החל מילדים ועד אנשים מבוגרים. היכולת להתאים תרגילים לרמות קושי שונות מאפשרת לכל אחד להתאמן בה. פילאטיס מכשירים מגדיל את מגוון התרגילים ואת הווריאציות האפשריות לכל אחד מהתרגילים. השימוש במכשירים מאפשר שליטה טובה יותר בדרגת הקושי של התרגיל ובמיקוד העומס באזור עליו רוצים לעבוד. לכן אימוני פילאטיס מכשירים הם מבוקשים מאוד. השימוש במכשירים, שהעיקרי בהם הוא מיטת הפילאטיס בה יש חלק שנע קדימה ואחורה, גם מסקרנים את המגיעים לאימונים, במיוחד בפעם הראשונה. החלק הנע מחובר בחבלים לצידו האחד של המיטה ובאמצעות קפיצים ניתן לשנות את רמת ההתנגדות והעומס.

מה כוללים אימוני פילאטיס מכשירים?

אימוני פילאטיס מכשירים יהיו מורכבים מחימום, מגוף השיעור וגם מהרפיה בסופו. בכל התרגילים יינתן מקום גם לנשימה נכונה ויעילה. בכל שיעור תהיה עבודה על כל קבוצות השרירים תוך שימת דגש על שרירי הליבה, שרירי הבטן העמוקים הנותנים תמיכה לגב ועוזרים ליציבה טובה ואף מפחיתים את כאבי הגב. מעבר לעבודה על שרירים אלה תהיה עבודה על כל קבוצות השרירים: שרירי הבטן החיצוניים יותר, שרירי הירכיים והזרועות, שרירי החזה ועוד. מיטת הפילאטיס מאפשרת עבודה טובה יותר על שיווי משקל בגלל החלק הנע המחייב שרירים מסוימים לעבוד קשה יותר. מלבד המיטה יש שימוש במכשירים נוספים כמו כיסא פילאטיס, גומיות שיכולות להיות מחוברות למיטה וגם טבעת גמישה.

פילאטיס מכשירים למגוון מטרות

פילאטיס מכשירים הוא קודם כל שיטת אימון המתאימה כאמור לכולם. אפשר "לשחק" עם התרגילים, רמת הקושי שלהם ולהביא לכך שכל מתאמן יבצע את התרגיל ברמת הקושי המתאימה לו, רמה שתהיה מאתגרת עבורו מספיק אך לא תהיה מעבר ליכולותיו ותגרום נזק. היום יש סוגים שונים של אימוני פילאטיס מכשירים כדי להתאים אותם בצורה מדויקת עוד יותר לכל מתאמן. ישנם אימוני פאוור פילאטיס שהם בעצימות גבוהה יותר מאימון פילאטיס רגיל וכוללים תרגילים מתוך אימוני כוח אינטנסיביים יותר, וישנו גם הפילאטיס השיקומי המסייע לחיזוק הגוף אחרי פציעות ופגיעות שונות או לשיפור המצב בבעיות כרוניות.

M.Y.Pilates הוא סטודיו לפילאטיס מכשירים המציע אימונים מסוגים שונים: פילאטיס קלאסי, פאוור פילאטיס וגם פילאטיס שיקומי. כל המדריכים במקום עברו הכשרה מלאה כך שכל השיעורים מועברים במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
פילאטיס לילדים
פילאטיס לילדים

למה פילאטיס מכשירים חשוב לילדים במיוחד בימים של היום? ישיבה ממושכת מול מחשב ופוסט קורונה ! היתרון הגדול באימון ילדים הוא כי תהליך גדילת העצם מסתיים סביב גיל 18-24. עד גיל

קרא עוד >>
פילאטיס קלאסי

פילאטיס קלאסי הם תרגילים מדויקים ומקוריים של ג׳וזף פילאטיס שמחברים בין גוף לנפשהדגשים הכי חשובים בשיעורי פילאטיס קלאסי הם ריכוז מוחלט, הקשבה לגוף ועבודה בהתאם למגבלות שלו. לא מדובר על

קרא עוד >>
אימוני פילאטיס מכשירים
אימוני פילאטיס מכשירים

POWER PILATES פילאטיס מכשירים הוא ספורט המשלב בין חיזוק שרירי ליבה, השרירים הפנימיים ביותר, לבין נשימות עמוקות שיש להן תפקיד חשוב ביכולתו של השריר לבצע את המשימה המוטלת עליו ולעמוד

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: