פילאטיס קלאסי

פילאטיס קלאסי הם תרגילים מדויקים ומקוריים של ג׳וזף פילאטיס שמחברים בין גוף לנפש
הדגשים הכי חשובים בשיעורי פילאטיס קלאסי הם ריכוז מוחלט, הקשבה לגוף ועבודה בהתאם למגבלות שלו. לא מדובר על פיתוח כושר גופני אלא על שיפור התנועה והתפקוד.

הפילאטיס הקלאסי כולל 34 תרגילים על מזרן ומספר אין סופי של תרגילים על מיטת רפורמר.
השיטה מתבססת על שישה עקרונות שבלעדיהם פילאטיס לא הייתה העילה ועוזרת למתאמנים:
1. נשימה – עמוקה, המרווחת את כלוב הצלעות ומחמצנת את כל הרקמות.
2. דיוק – התכווננות בכל תנועה ליישום הנכון ביותר שלה.
3. ריכוז – הקשבה לגוף והבנת פעולתו בכל תנועה.
4. מרכז  – גיוס שרירי הבטן בכל תנועה ותרגיל.
5. שליטה – החזקת הגוף במנח המתאים לאורך זמן, בלי לוותר.
6. זרימה – תנועות יפות, חינניות, גם כשהן קשות ביותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
אימוני פילאטיס מכשירים
אימוני פילאטיס מכשירים

POWER PILATES פילאטיס מכשירים הוא ספורט המשלב בין חיזוק שרירי ליבה, השרירים הפנימיים ביותר, לבין נשימות עמוקות שיש להן תפקיד חשוב ביכולתו של השריר לבצע את המשימה המוטלת עליו ולעמוד

קרא עוד >>
פילאטיס לילדים
פילאטיס לילדים

למה פילאטיס מכשירים חשוב לילדים במיוחד בימים של היום? ישיבה ממושכת מול מחשב ופוסט קורונה ! היתרון הגדול באימון ילדים הוא כי תהליך גדילת העצם מסתיים סביב גיל 18-24. עד גיל

קרא עוד >>
שיעור פילאטיס מכשירים
פילאטיס מכשירים

שיטת הפילאטיס מכשירים משפרת את היציבה, הכוח, הקואורדינציה, שיווי משקל, גמישות ועוד. תרגול השיטה משלב בין גוף לנפש כך שלצד שיפור הפרמטריים הפיזיולוגיים, ישנו שיפור גם בתחושה הכללית, בביטחון העצמי

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: