פילאטיס לנשים בהריון

פילאטיס לנשים בהריון ואחרי לידה

למה כל כך חשובה פעילות גופנית בזמן הריון וגם אחרי ? ולמה אני ממליצה לך לעשות את הפעילות באימוני פילאטיס מכשירים וכמובן עם מדריכות שבעלות ידע רחב וניסיון רב לעבודה עם נשים בהריון ואחרי הלידה .

במהלך ההיריון גוף האישה עובר שינויים רבים, שרירים בבטן מתארכים ועל כן נחלשים והקשתות הטבעיות של עמוד השדרה מתגברות. כמו כן, השרירים סביב האגן נחלשים כמו קרקעית האגן, הירך, הישבן והבטן התחתונה. שיעורי פילאטיס בהריון ולאחר הלידה חיוניים ומומלצים בכדי לשמר את הכוח של קרקעית האגן והבטן התחתונה ותנועתיות מלאה של עמוד השדרה.

שיעורי פילאטיס אצלנו בסטודיו מתייחסים בדיוק לחיזוק של קבוצות השרירים הללו. בשיעורים אנו מחזקות את קרקעית האגן כך שהרחם

נשאר גבוה במהלך כל ההיריון ושומרים על תנועתיות וגמישות של האגן בכלל, מחזקים את הבטן התחתונה והגב התחתון בנוסף לכל אלו,

אנו משמרים את הגמישות, הכוח והאיזון של המערך השרירי בגוף ואלו תומכים בחוויית לידה קלה ומוצלחת.
בסטודיו שלנו תוכלי לקבל המלצות רבות מנשים שעברו הליך  וחזרו אלינו אחרי לידה.
מעוניינת להתחזק בזמן ההיריון ? ולא עשית פעילות גופנית לפני ? אל תחששי תתחילי עכשיו !

פילאטיס מכשירים לנשים בהריון

פילאטיס מכשירים לנשים בהריון – שיטות

לצד שיטות אימון אינטנסיביות שאינן מתאימות לכל אדם ובכל מצב, ישנן שיטות אימון עדינות יותר שמאפשרות לכולם לחזק את הגוף על מערכותיו השונות ולראות תוצאות מבפנים ומבחוץ. פילאטיס היא שיטת אימון כזו, וניתן להתאים בה כל תרגיל לרמת הקושי המתאימה או לפי דגשים מיוחדים. בתוך הפילאטיס ישנם פילאטיס רצפה ופילאטיס מכשירים שהעקרונות והתרגילים דומים אך בפילאטיס מכשירים ניתן ליצור עומס ממוקד יותר ולהפחית עומס באזורים אחרים. פילאטיס מכשירים לנשים בהריון הוא דומה לפילאטיס מכשירים לכל קהל יעד אחר עם הבדלים ודגשים קטנים בתרגילים מסוימים, זאת כמובן גם בהתאם לשלב ההריון בו האישה נמצאת.

כיצד תורם פילאטיס מכשירים לנשים בהריון?

ישנן נשים בהריון החוששות לעשות פעילות גופנית ולהתאמן מתוך דאגה שייגרם נזק לעובר או להן עצמן. פילאטיס מכשירים ופילאטיס בכלל נעשים בעצימות נמוכה, בקצב איטי וללא יצירת עומסים גדולים מדי. כשזהו פילאטיס מכשירים לנשים בהריון מושם אפילו דגש רב עוד יותר על העניין. למשל, תהיה הימנעות מתרגילים הדורשים כיפוף חד מדי קדימה כשהמדריך יכוון וייתן דגשים לביצועם התרגיל. כל תרגילי הפילאטיס טובים מאוד גם לנשים בהריון שדווקא בזמן זה גופן זקוק לחיזוק, להגברת הגמישות, שיפור היציבה ושיווי המשקל. כל אלה יתרמו מאוד לאורך ההריון, בלידה וגם לאחר הלידה. לכן, חשוב לנשים בהריון להתאמן כשפילאטיס מכשירים הוא שיטת אימון מעולה לכך כל עוד היא נעשית במקום ועם מדריכים שעברו הכשרה מתאימה.

לבחור את המקום שיתפן תמיכה גם בזמן ההריון

כאמור, פילאטיס מכשירים לנשים בהריון יתרום להן מאוד מבחינת חיזוק הגוף כל עוד הוא נעשה בצורה נכונה, בקצב המתאים, תוך שימת דגש על התנועות שחשוב לבצע בתקופה זו לצד אלה שמומלץ להימנע מהן. לכן, חשוב לך בתור מתאמנת שהיא בהריון למצוא סטודיו לפילאטיס מכשירים אשר למדריכים בו יש את הידע והניסיון בהדרכת נשים בהריון, כאשר ניסיון וידע בפילאטיס שיקומי יתרמו מאוד. כדאי שהמקום יהיה עם גישה סבלנית ומכילה תוך רצון אמיתי שכל מתאמן ומתאמנת יבצעו תרגילים בצורה המתאימה ובקצב הנכון להם.

M.Y.Pilates הוא סטודיו לפילאטיס מכשירים המציע גם פילאטיס שיקומי ואימונים המתאימים גם לנשים בהריון. צוות המקום עבר הכשרה מתאימה לכך והאווירה במקום משפחתית ונעימה. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
פילאטיס לילדים
פילאטיס לילדים

למה פילאטיס מכשירים חשוב לילדים במיוחד בימים של היום? ישיבה ממושכת מול מחשב ופוסט קורונה ! היתרון הגדול באימון ילדים הוא כי תהליך גדילת העצם מסתיים סביב גיל 18-24. עד גיל

קרא עוד >>
פילאטיס קלאסי

פילאטיס קלאסי הם תרגילים מדויקים ומקוריים של ג׳וזף פילאטיס שמחברים בין גוף לנפשהדגשים הכי חשובים בשיעורי פילאטיס קלאסי הם ריכוז מוחלט, הקשבה לגוף ועבודה בהתאם למגבלות שלו. לא מדובר על

קרא עוד >>
סטודיו לפילאטיס
סטודיו פילאטיס

סטודיו לפילאטיס ככל שידוע על חשיבות השמירה על כושר לאורח חיים בריא ואיכות חיים גבוהה כך מתפתחות יותר שיטות אימון ונפתחים מכוני כושר או מקומות המציעים אימונים בשיטות שונות. פילאטיס

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: